| | | | | | | | | | | | |
Wegnummer
| Omschrijving wegvak
| Aard van het project
| Wijziging aantal rijstroken
| Kilometrering
|
|
|
|
| van
| naar
| van
| tot
|
|
| CRAAG
|
|
|
|
|
|
15
| A4
| Knooppunt Badhoevedorp - knooppunt Nieuwe Meer
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken
| 2x3
| 2x4
| 0
| 4,0
|
16
| A10 zuid
| Knooppunt Nieuwe Meer - knooppunt Amstel
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken
| 2x3
| 2x4
| 16,0
| 20,9
|
|
| A2/A27
|
|
|
|
|
|
17
| A2/A27
| Everdingen - Lunetten
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken
| 1x2
| 1x3 (deels 1x4)
| 57,2
| 70,2
|
| A28
| Utrecht-Amersfoort
|
|
|
|
|
|
18
| A28
| Utrecht-Leusden Zuid
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 1x2
| 1x3
| 1,7
| 17,8
|
19
| A28
| Leusden Zuid-knooppunt Hoevelaken
| aanleg plusstrook en weefstroken en aanpassing knooppunt Hoevelaken
| 1x2
| 1x3
| 17,3
| 46,5 (A1)
|
|
| A1
|
|
|
|
|
|
20
| A1
| Hoevelaken-Barneveld zuidbaan
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 1x2
| 1x3
| 46,0
| 54,0
|
|
| A27
|
|
|
|
|
|
21
| A27
| Utrecht Noord-knooppunt Eemnes
| aanleg plusstrook
| 1x2
| 1x3
| 82,7
| 97,9
|
22
| A27
| Gorinchem-Noordeloos
| inrichten linkerrijstrook als plusstrook
| 1x2
| 1x3
| 37,3
| 43,0
|
|
| Prins Clausplein
|
|
|
|
|
|
23
| A4
| Aansluiting Leidschendam Prins Clausplein
| inrichten vluchtstrook als bufferstrook
| 1x3
| 1x4
| 44,0
| 46,3
|
24
| A12
| Prins Clausplein-Voorburg
| inrichten vluchtstrook als bufferstrook
| 1x4
| 1x5
| 6,4
| 5,0
|
|
| A13
|
|
|
|
|
|
25
| A13
| Zestienhoven-Delft Zuid
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 1x3
| 1x4
| 17,1
| 10,6
|
|
| A20
|
|
|
|
|
|
26
| A20
| Terbregseplein
| inrichten extra rijstrook als bufferstrook
| 1x4
| 1x5
| 38,9
| 34,5
|
|
| Coenplein
|
|
|
|
|
|
27
| A8/A10
| A8
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 1x2
| 1x3
| 2,5
| 1,0
|
|
| A8
| inrichten ongebruikt viaduct als bufferstrook
| 0
| 1x2
| nvt
| nvt
|
|
| A10
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 1x2
| 1x3
| 32,5
| 30,5
|
|
| A1
|
|
|
|
|
|
28
| A1
| Knooppunt Watergraafsmeer - knooppunt Diemen
| inrichten als bufferstrook
| 2x3
| 2x4
| 8,0
| 3,7
|
|
| A50/A1 Valburg-Heteren/Arnhem-Deventer
|
|
|
|
|
|
29
| A50/A1
| Arnhem Centrum-knooppunt Beekbergen
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 2x2
| 2x3
| 183,3
| 203,0
|
30
| A50/A1
| Knooppunt Beekbergen-Deventer Oost
| inrichten linkerrijstrook als plusstrook
| 2x2
| 2x3
| 88,1
| 108,6
|
31
| A50/A1
| Heteren-Valburg
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 1x2
| 1x3
| 158,7
| 155,9
|
|
| A2 Den Bosch-Eindhoven
|
|
|
|
|
|
32
| A2
| Knooppunt Vught (A2)-knooppunt Ekkerweijer (A58)
| inrichten vluchtstrook als spitsstrook
| 2x2
| 2x3
| 117,5
| 13,0
|